Головна » Статті » Мої статті

Догляд та експлуатація мотоцикла Jawa 350-640


ІНСТРУКЦІЯ ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ Перед виїздом

Власникам мотоциклів слід прийняти в звичку перевіряти перед кожним виїздом підготовленість і технічний стан свого мотоцикла, які повинні соответцвовать чинним правилам. До виїзду перевірити:
- Рівень бензину в паливному баку;
- Рівень і ступінь накачування шин;
- Функціональність ламп (після пуску двигуна);
- Ефективність роботи гальм.

ПУСК ДВИГУНА

1. Відкрити паливний кран і включити збагачувальне пристрій - злегка нада вливаючи на натискну поверхню маточини важеля перемикання передач, підвести педаль до двигуна і одночасно повернути її в пусковий становище (1); - пусковий положення (2) приблизно два рази прокачати.
2. Вставити ключ в центральний перемикач в положенні "О" і довести до нижнього положення (загоряються червона і зелена контрольні лампочки - генератор).
3. Різко натиснути на педаль ногою і як тільки двигун почне працювати, відпустити її. Педаль автоматично повернеться в горизонтальне положення. Дати двигуну небагато про
гретьця на низьких оборотацх (високі обороти шкідливі несогретому двигуну), а після цього вимкнути пусковий збагачувальне пристрій.

ПРИМІТКА

У разі необхідності двигун можна завести при включеній передачі, якщо зчеплення вимкнено вручну.

СТАВЛЕННЯ КОМПОНЕНТІВ СУМІШІ ПАЛИВА

Під час обкатки слід застосовувати суміш бензину з октановим числом 90-93 з маслом для двотактних двигунів в співвідношенні 1:50. Після обкатки користуватися сумішшю бензину
з октановим числом 90-93 з маслом для двотактних двигунів в співвідношенні 1:60.

ЇЗДА І обкатування НОВОЇ МАШИНИ

* Наводячи мотоцикл в рух слід натиснути на важіль зчеплення, ногою включити першу передатну щабель засунувши важіль педалі до нижнього упору, а потім важіль відпустити. Після цього повільно відпускати важіль зчеплення і одночасно додавати газ. Після включення швидкості, негайно знятися з місця.

УВАГА

До здійснення пробігу 1500 км не перевищувати максимальну і мінімальну швидкість окремих передавальних ступенів.
* Зміну передачі здійснити наступним чином:
- Звільнити рукоятку газу
- Натиснути на важіль зчеплення
- Ручаг передачі звільнити у напрямку вгору з метою домогтися зміни швидкості на більш високу передачу
- Важіль зчеплення відпустити і знову додати газ.
Подальшу передатну щабель всовуються таким же чином. Між першою, другою та третьою, четвертою передачами знаходиться нейтральне положення. Контрольна лампочка на щитку приладів горить тільки при включеному центральному положенні між першою і другою передачами. Обидва нейтральних положення включаються натисканням ногою на важіль до половини включає ходу. При перемиканні ступенів передач одночасно перебуває в дії напівавтоматичне вимикання зчеплення, що дозволяє в разі правильної
налагодження перемикати швидкості, не вдаючись до ручного важеля вимикання на кермі (в разі розриву боуденовского гнучкого троса). У даному випадку слід після включення першої передачі ножний важіль повільно відпускати в подібне становище, щоб можна було плавно рушити з місця.
* При останавліваніі слід скоротити швидкість, звільнити рукоятку газу, перевести важіль перемикання передач у нейтральне положення, натиснути на кнопку вимикання двигуна і закрити подачу палива.

СЛІД УНИКАТИ

Перед запуском і після зупинки двигуна не залишати довго запалювання включеним (загрожує ліквідація і пошкодження котушок запалювання). Не змушувати двигун працювати на високих оборотах, якщо мотоцикл стоїть на місці. (Тому що двигун не охолоджується як під час їзди).

Накачування шин

пневматична шина:
передня
для 1 або 2 осіб 130 кПа (1,30 Ат)
задня
для 1 людини 160 кПа (1,60 Ат)
для 2 осіб 200 кПа (2,00 Ат)

З бічної коляскою
передня шина 130 кПа (1,30 Ат)
задня шина 270 кПа (2,70 Ат)

КАРТА МАСТИЛА МОТОЦИКЛ JAWA 350/640Іспользованіе видів олії В'язкісні клас для визначення видів олії
А коробка передач, осі важелів гальма і зчеплення, осі коромисел переривника, кулаки гальм, осі підставок, валики гібкіхтросов Боудена вище 0 С
API GL 4 SAE 90

для цілого року
API GL 4 SAE 80W/90
У мастило двигуна
З передньої телескопічна вилка API SD / CB, API SF / CC SAE 15W/40
D обертається рукоятка газу задні хитні вилки ISO-L-XBCEB 2
Е підшипник заднього ланцюгового колеса - зірочки, кулачок напівавтоматичного виключення зчеплення, підшипники коліс ISO-L-XBCEB 2
F мастило підшипників ISO-L-XBCEB 2
G ланцюг задньої передачі спеціальний пульверизатор, напр. Castrol MoS2, Gleitmo 582

В1 + мастило сумішей бензину, ставлення компонентів суміші олії 1: 60 після обкатки, а протягом обкатки 1: 50; + масло для роботи мотоцикла протягом цілого року для двотактних двигунів класу в'язкості SAE 30-40 і класифікації згідно з API-ТС ;



В2 + мастило масляним дозуючим насосом; + масло для роботи мотоцикла протягом цілого року для двотактних двигунів попередньо розведене чи синтетичне, відповідно до рекотендаціямі окремих виробників масла. Для експлуатації мотоцикла в середовищі вище 0 ° С можна користуватися маслом для двотактних двигунів класу в'язкості SAE 30-40. Всі ці види олії повинні мати класифікацію API-TC.


ЕКСПЛУАТАЦІЯ І ДОГЛЯД ЗА Гідравлічні дискові
ГАЛЬМ

1. ПЕРЕВІРКА перед кожним виїздом
Оптичний контроль рівня гальмівної рідини SYNTOL HD 205, класифікація DOT-3 та герметичності всієї системи. Перевірити роботу гальмівного вимикача. Якщо рівень рідини виявиться нижче половини контрольного віконечка, доповнити її. Перевірку здійснювати при положенні мотоцикла на колесах з одним мотоциклістом.

2. ПЕРЕВІРКА ЧЕРЕЗ КОЖНІ 2500 км
Оптична перевірка зносу накладки гальмівних пластинок, мастило пальця важеля.

3. ПЕРЕВІРКА ЧЕРЕЗ КОЖНІ 5000 км
Здійснити демонтаж гальмівних пластинок, перевірити товщину накладки. Мінімальна товщина гальмівних пластинок (вимірюється разом з бляхою пластинки) размешается більше 3,5 мм. У разі товщини 3,5 мм гальмівні пластинки слід заменіть.Прі зворотному монтажі гальмових пластинок стежити за тим, щоб вони встановлювалися в скобу зрізаною стороною вгору і виступи увійшли в пази.

УВАГА!
Коли гальмівні пластинки демонтовані, важіль гальма пересувати забороняється, загрожує видавлені поршня з гальмівного пристрою. Перевірка товщини гальмівного диска - мін. 4,5 мм.

4. ПЕРЕВІРКА ЧЕРЕЗ КОЖНІ 25 000 км або кожні два роки
Демонтаж скоби гальма, перевірка деталей, заміна гальмівної рідини, пилонепроникні ущільнень і ущільнювальних кілець поршнів. Здійснювати в спеціалізованій майстерні, користуватися запропонованої гальмівною рідиною і забезпечити захист гвинтових з'єднань від корозії.

5. ПЕРЕВІРКА ЧЕРЕЗ КОЖНІ 50 000 км АБО ПІСЛЯ П'ЯТИ РОКІВ
Повний демонтаж гальмівної системи (головний циліндр, гальмо, устройствоя). Перевірити робочі поверхні, здійснити заміну всіх гумових частин (ущільнень, пилонепроникні ущільнень і з'єднувальних шлангів). Роботи виконувати в спеціалізованій майстерні (див. абзац 4.).

РЕГУЛЮВАННЯ ПЕРЕДНЬОГО ГАЛЬМА

1. РІЧНИЙ важіль
Гвинтом на важелі відрегулювати преднатяг в управлінні головним циліндром; стиснення 0,3 і 0,5 мм. У системі не повинно бути зазору.

2. Вмикач СТОП-СИГНАЛУ
Відрегулювати його так, щоб включення спрацювало безпосередньо перед явним гальмівним впливом.

НАЛАДКА ЗАДНЬОГО ГАЛЬМА

а) задній гальмо регулюємо поворачиванием крильчатий гайки
б) гайку слід затягувати до тих пір, поки колодка не почне гальмувати. Після цього послабити затягування на 1,5 витка.



НАЛАДКА Вмикач ГАЛЬМА

а) слід витягти фікцірующій шплінт вильчатого наконечника гнучкого троса, за допомогою якого наконечник прикріплений до важеля-коромислу заднього гальма.
б) відповідної перестановкою вильчатого наконечника гнучкого троса знайти положення, при якому вмикач спрацьовує на початку натискання ножного гальма або гальма ручного, і при якому він ще надійно повертається
у вимкнений положення.
в) встановлене положення зафіксувати розгинанням шплінта.

Натяг ланцюга



а) Мотоцикл поставити на підставку, послабити гайку осі заднього колеса на лівій стороні мотоцикла, а також гайку кожуха цепочной зірочки (на правій стороні мотоцикла). Потім послабити стопорну гайку Мб натягача ланцюга по обидві
боку задньої маятникової вилки.
б) Власне натяг ланцюга проводиться шляхом поступового затягування болтів обох натяжних пристроїв на однакове значення (наприклад, на 1 / 2 витка).
в) Ланцюг повинна бути натягнута так, щоб при піднятті пальцем верхнього гумового кожуха, вільний прогин становив хотяби +15 мм (3 см).
Прогин цей гарантії, що при прокачуванні маятникової вилки навантаженого мотоцикла не проізвойдет повного натягу ланцюга, що скоротило б термін її служби, або призвело б до пошкодження підшипника ланцюгової зірочки в коробці передач.

РЕГУЛЮВАННЯ СЦЕПЛЕНИЯ

а) зняти праву кришку двигуна
б) регулювальний гвинт гнучкого троса (3) (на гнучкому тросі Боудена під головкою рами) вкрутити (вкоротити гнучкий вал), в резу льтати цього послабити гвинт наконечника троса у важелі вимикання зчеплення.
в) зазор між кулачком ножного виклю чення зчеплення і роликом виключення зчеплення відрегулювати за допомогою регулювального гвинта М8 (1) механізм виключення зчеплення так, щоб вони злегка стикалися (2).
г) за допомогою регулювального гвинта гібкокого троса зчеплення (3) відрегулювати механізм ручного вимикання так, щоб у важеля зчеплення був на кермі перед спрацьовуванням невеликий запас Холостовой ходу (приб. 0,5 мм).
д) кулачок автоматичного виключення і важіль вимикання зчеплення злегка змастити мастилом.

Карбюратор 2928 РЄ

Вихідна налагодження виконана на заводі-виробнику, положення голки - перший виріз зверху. Гвинт регулювання холостого ходу ослаблений на 0,5-2 витка. Висота рівня палива в камері поплавця, вимірюючи від площини роз'єму корпусу і поплавковой камери, при тиску 1,837 кПа (250 мм паливного стовпа) знаходиться в 11 + 1 мм. Наполегливий гвинт золотника послабити або підтягти так, щоб обороти перебували в межах 800-1000 об / хв.

РЕГУЛЮВАННЯ ВИПЕРЕДЖЕННЯ

Цю роботу можна виконати власними силами, дотримуючись далі зазначену послідовність операцій. Перш за все слід перевірити затяжку болтів кріплення статора генератора змінного струму. При власне регулюванню діє, що спочатку проводиться регулювання випередження правого циліндра, а саме за допомогою верхнього переривника. Перед самою регулюванням випередження слід перевірити та очистити контакти переривників так, щоб вони стикалися по всій робочій поверхні.



а) Вивернути свічки і в отвір для правої свічки вкрутити міліметровий вимірювальний прилад. Обертаючи кривошипно-
шатунний механізм за годинниковою стрілкою за допомогою ключа М 10, встановити верхню мертвих точку.
б) У цьому положенні встановити зазор між контактами переривника в розмірі 0,3 мм.Можно використовувати щупи, що поставляються в наборі інструментів. Щуп товщиною 0,3
мм проходить між контактами впритул, більш товстий 0,4 мм пройти не сміє. У тому випадку, коли відстань не відповідає, треба відрегулювати шляхом перестановки нерухомого контакту.
в) При обертанні кривошипно-шатунного механізму у напрямку проти годинникової стрілки, снізіт' положення поршня на 2,5 (+ 0,3; - 0,2 мм) перед верхньою мертвою точкою. У такому положенні контакти повинні відкриватися.
г) Це можна визначити за допомогою використання контрольної лампи, підключеної до контакту переривника, або за допомогою тонкої фольги (прибл. 0,05 мм), вставленої між контактами.

При регулюванні випередження Второва (лівого) циліндра послідовність операцій схожа; різниця тільки в тому, що при виконанні можливої ​​регулювання випередження вже не повертаємо основну пластину, а тільки платівку лівого переривника. У разі необхідності: збільшити випередження - Повернути пластину-основу проти напрямку годинникової стрілки, зменшити - діяти в зворотному порядку.

ОСНОВНА РЕГУЛЮВАННЯ ФАРИ

Регулювання фари виконується при наступних умовах:
а) мотоцикл слід помістити на горизонтальній площадці та завантажити одним мотоциклістом, а саме, машина повинна
стояти непостредственно на колесах не спираючись на невстановлену підставку.
б) шини слід накачати до передбаченого тиску
в) важіль для регулювання нахилу фари встановити в положенні для одного мотоцикліста (тільки у випадку, якщо мото
цикл оснащений пристроєм для нахилу фари)

Слід виміряти висоту осі фари від горізонтльной поверхні. Даний показник перенести на вертикальну стіну на відстані 5 метрів від фари, позначити рискою, а 6,5 см під цією рискою позначити на стіні горизонтальною лінією. Включити фару ближнього світла і встановити фару так, щоб горизонтальна межа світлового потоку збігалася з нанесеною
горизонтальною лінією.

Регулювання нахилу ФАРИ

Перед ноездкой на мотоциклі можна відрегулювати нахил фари в положення для одного або для двох мотоциклістів. Регулювання нахилу фари провести зміною положення важеля на лівій стороні капотажа фари.

ЕКСПЛУАТАЦІЯ І ДОГЛЯД ЗА АКУМУЛЯТОРОМ

Акумуляторну батарею для мотоцикла поставляють в предзаряженном стані з терміном служби близько 6 місяців - позначено кодом ха акумуляторної батареї. Якщо цей термін мине до введення мотоцикла в експлуатацію, батарею слід зарядити знову.

ЗАРЯДКА БАТАРЕЇ

Батарею слід зарядити в тому випадку, якщо вона не працювала довше одного місяця, або якщо її розрядили іншим способом. Зарядку рекомендується проводити, якщо це дозволять тягар і умови, безпосередньо перед експлуатацією батареї.

Батарею заряджати струмом 0,5 А протягом приблизно 15 годин до тих пір, поки вона не надасть протидію і питома маса електроліту не перевищить 1,26 (в тропічних условіяах 1,24).
Після зарядки батарею закрити, обмити водою і висушити.

ДОГЛЯД

- Рівень електроліту слід перевіряти один раз на місяць. Можливий збиток доливати дистильованою водою.
Доливають КИСЛОТОЮ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ!
- Акумулятор тримати в чистоті. Висновки змащувати автомобільної мастилом (для захисту від корозії);
- Воздухоотводний шланг перевірятиме, чи немає небезпеки його засмічення або забиття.

УВАГА!
Так як батарея заряджена електролітом (тобто розведеною сірчаної кислотою), необхідно дотримуватися, при маніпуляції з нею, відповідні діючі правила і закони!

ЗБЕРІГАННЯ Мотоцикл у ЗИМОВИЙ ПЕРІОД
1. У разі нерегулярного - тимчасового користування мотоциклом в зимовий період, слід стежити за тим, щоб його зберігали в сухому і по можливості теплому гаражі.
Особливо важливо добре прогріти мотоцикл перед його установкою на зимову стоянку і тим самим перешкодити осаджування водяної пари на внутрішніх частинах двигуна, а також корродірованію найважливіших частин мотоцикла.
2. Якщо в зимовий період мотоциклом не користуються тривалий час, рекомендується вжити таких заходів:
а) мотоцикл вимити і вичистити,
б) прогріти двигун до робочої температури,
в) при злегка підвищених обертах на холостому ходу зняти гумову муфту (карбюратор-глушник всмоктування), масельничкою впорскувати консервирующее масло до тих пір, поки двигун не зупиниться,
г) вийняти акумуляторну батарею,
д) мотоцикл законсервувати.
Категорія: Мої статті | Додав: Goleychuk (26.01.2012)
Переглядів: 2733 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: